Výlet do Mikulova očima dětí

Publikováno: 10.6.2021 Autor(ka): Alžběta Matoušková

Jak si uchovat kromě fotografií vzpomínky z povedeného výletu? No přece vše si zapsat a nakreslit obrázek. Tak si jich pojďte několik přečíst. Povedly se ...

Od Káji:

V 7:45 jsme se vypravili na nádraží. Čekali jsme na vlak do Mikulova. Jeli jsme móóóc dlouho.

V Mikulově jsme navštívili zámek a Kozí hrádek. Na zahradě v zámku jsme se nasvačili. Schovali jsme tam putovní kamínek. Z Kozího hrádku jsme viděli Svatý kopeček.

Nachodili jsme 12 500 kroků a 9,5 kilometru. Byli jsme nakoupit nějaké suvenýry, jojo, jídlo a ledovou tříšť.

Nazpátek jsme jeli zase vlakem. Byl to super výlet. Móóóc se mi to líbilo.

Od Marki:

Ráno v 7:45 jsme odcházeli na vlakové nádraží. Odtud jsme odjížděli kolem deváté hodiny. Po hodině jsme dorazili do Mikulova.

Pak jsme se vydali na nádvoří mikulovského zámku.  Poté jsme vylezli na kopeček, kde byl Kozí hrádek. Nahoře na vyhlídce jsme se pokochali krajinou a udělali společnou fotku.

Pak jsme seběhli z kopečku na náměstí a tam jsme ochutnali místní zmrzlinu. Poté jsme šli opět na nádraží. ve 13:00 jsme nasedli na vlak a hurá domů.

Výlet se mi moc líbil, ale bylo mi vedro.

Od Martina:

Včera jsme byli se třídou na výletě v Mikulově. Šli jsme na vlakové nádraží. Když jsme byli na nádraží, koupila paní učitelka jízdenky. Mezitím jsem se koukal na odjezdy a na vlaky. Když se vlak rozjel a jeli jsme, viděl jsem několik dalších vlaků.

Pak jsme vystoupili a šli k zámku. U zámku jsme si dali svačinu. Potom jsme šli na Kozí hrádek.

Když jsme se vraceli, tak si každý něco koupil. Já jsme si koupil lego a cínového vojáčka.

Potom jsme se vraceli na nádraží a jeli zpět do Znojma.

Moc se mi to líbilo.

Od Niny:

Ráno jsme odcházeli v 7:45 ze školy na nádraží. Kolem deváté nám jel vlak.

Za hodinu jsme dorazili do Mikulova a bylo to tam moc hezké. Nejprve jsme šli do zámecké zahrady a tam jsme se i nasvačili. Po svačině jsme šli na Kozí hrádek, byl tam krásný výhled na Svatý kopeček. Potom jsme šli do města ochutnat zmrzlinu a ledovou tříšť a pak jsme šli na vlak.

Moc se mi tam líbilo a ráda bych se tam koukla ještě jednou.